Zapisz się na edycję marcową
Opis kierunku Grafika Reklamowa
W ramach studiów podyplomowych zdobędziesz praktyczną wiedzę w zakresie projektowania produktów graficznych z przeznaczeniem do druku i publikacji w mediach cyfrowych. Studia dają możliwości zdobycia praktycznej znajomości oprogramowania graficznego Adobe i wykonywania pracy w zawodzie grafika komputerowego, projektanta.
Co zyskujesz wybierając kierunek grafika reklamowa?
Poznasz praktyczne użycie programów Adobe Photoshop, Illustrator i Indesign w zakresie projektowania graficznego
Zapoznasz się z podstawami projektowania grafiki 3D
Zdobędziesz niezbędne kompetencje do pracy na stanowisku grafika komputerowego, projektanta graficznego oraz na stanowiskach pokrewnych
Będziesz potrafił przygotować publikacje do druku poprzez poznanie zagadnień DTP
Poznasz sposoby przetwarzania grafiki na potrzeby publikacji elektronicznych
Będziesz potrafił tworzyć grafiki na potrzeby Internetu i social mediów
W ramach ćwiczeń praktycznych zgłębisz zagadnienia: typografii, identyfikacji wizualnej, kompozycji, itd.
Poznasz sposoby przekazywania komunikatu za pomocą obrazu (grafiki, fotografii i środków artystycznego wyrazu)
Atuty kierunku grafika reklamowa
Certyfikaty
W ramach studiów grafika reklamowa zyskasz kompleksowe przygotowanie oraz możliwość podejścia do egzaminu Adobe Certified Professional.
Praktyczne podejście
Zajęcia na kierunku Grafika Reklamowa, prowadzone są przez specjalistów, praktyków z branży, którzy podczas zajęć dzielą się wieloletnim doświadczeniem.
Dla kogo studia z grafiki reklamowej?
Kierunek kierowany jest do projektantów, artystów, pracowników firm komercyjnych, instytucji samorządowych, freelancerów, a także osób chcących rozpocząć swoją ścieżkę zawodową w branży projektowania graficznego i grafiki komputerowej- reklamowej.
Kierownik merytoryczny
Dr Krzysztof Groń
Pracownik naukowo dydaktyczny, projektant, autor projektów zastrzeżonych w UP RP, publikacji w kraju i zagranicą ,wystaw. Laureat nagród. Równolegle do pracy na uczelni, pracuje w sektorze projektowym, komercyjnym.
Zobacz: Portfolio
Partner kierunku
Eura7
Grupa Eura7 od ponad 22 lat realizuje działania z obszaru web developmentu, strategii marketingowych, digital marketingu, komunikacji w social mediach, kampanii performance, programów lojalnościowych oraz loterii.
Do Grupy należą: Eura7 Sp. z o.o., Abanana, Viscale oraz Nofsza. Podmioty te obsługują największych polskich producentów oraz najlepsze światowe marki.
Program studiów
Start: marzec i październik
Liczba godzin: 190
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Dni nauki: weekendy
(sobota i niedziela)
Wykładowcy
dr Krzysztof Groń
mgr Renata Kania
mgr Wiktor Marchut
mgr inż. Arch Kacper Groń
Opłaty
Opłata | Termin | |
Wpisowe | 350 zł | przy rejestracji |
1 rata | 5500 zł | przy zapisie |
2 raty | 2750 zł | przy zapisie i 7 dni przed rozpoczęciem II semestru |
4 raty | 1375 zł | Edycja październikowa:
Edycja marcowa:
|
37 1240 4533 1111 0010 4184 1849
Bank Pekao S.A. Oddział w Krakowie, ul. Pijarska 1.
Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie,
31–150 Kraków, ul. Św. Filipa 17,
tytułem: opłata wpisowa / czesne – imię i nazwisko, nazwa kierunku studiów podyplomowych
Formularz kontaktowy
Nie czekaj, wypełnij formularz rejestracyjny i zgłoś się na studia już dziś! Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, odezwiemy się do Ciebie, aby omówić szczegóły.