Zapisz się na edycję marcową
Opis kierunku Grafika Reklamowa
W ramach studiów podyplomowych zdobędziesz praktyczną wiedzę w zakresie projektowania produktów graficznych z przeznaczeniem do druku i publikacji w mediach cyfrowych. Studia dają możliwości zdobycia praktycznej znajomości oprogramowania graficznego Adobe i wykonywania pracy w zawodzie grafika komputerowego, projektanta.
Co zyskujesz wybierając kierunek grafika reklamowa?
-
Poznasz praktyczne użycie programów Adobe Photoshop, Illustrator i Indesign w zakresie projektowania graficznego
-
Zapoznasz się z podstawami projektowania grafiki 3D
-
Zdobędziesz niezbędne kompetencje do pracy na stanowisku grafika komputerowego, projektanta graficznego oraz na stanowiskach pokrewnych
-
Będziesz potrafił przygotować publikacje do druku poprzez poznanie zagadnień DTP
-
Poznasz sposoby przetwarzania grafiki na potrzeby publikacji elektronicznych
-
Będziesz potrafił tworzyć grafiki na potrzeby Internetu i social mediów
-
W ramach ćwiczeń praktycznych zgłębisz zagadnienia: typografii, identyfikacji wizualnej, kompozycji, itd.
-
Poznasz sposoby przekazywania komunikatu za pomocą obrazu (grafiki, fotografii i środków artystycznego wyrazu)

Atuty kierunku grafika reklamowa

Certyfikaty
W ramach studiów grafika reklamowa zyskasz kompleksowe przygotowanie oraz możliwość podejścia do egzaminu Adobe Certified Professional.

Praktyczne podejście
Zajęcia na kierunku Grafika Reklamowa, prowadzone są przez specjalistów, praktyków z branży, którzy podczas zajęć dzielą się wieloletnim doświadczeniem.
Dla kogo studia z grafiki reklamowej?
Kierunek kierowany jest do projektantów, artystów, pracowników firm komercyjnych, instytucji samorządowych, freelancerów, a także osób chcących rozpocząć swoją ścieżkę zawodową w branży projektowania graficznego i grafiki komputerowej- reklamowej.
Kierownik merytoryczny

Dr Krzysztof Groń
Pracownik naukowo dydaktyczny, projektant, autor projektów zastrzeżonych w UP RP, publikacji w kraju i zagranicą ,wystaw. Laureat nagród. Równolegle do pracy na uczelni, pracuje w sektorze projektowym, komercyjnym.
Zobacz: Portfolio
Partner kierunku

Eura7
Grupa Eura7 od ponad 22 lat realizuje działania z obszaru web developmentu, strategii marketingowych, digital marketingu, komunikacji w social mediach, kampanii performance, programów lojalnościowych oraz loterii.
Do Grupy należą: Eura7 Sp. z o.o., Abanana, Viscale oraz Nofsza. Podmioty te obsługują największych polskich producentów oraz najlepsze światowe marki.
Program studiów

Start: marzec i październik

Liczba godzin: 190

Liczba zjazdów: 10

Liczba semestrów: 2

Dni nauki: weekendy
(sobota i niedziela)
Wykładowcy

dr Krzysztof Groń

mgr Renata Kania

mgr Wiktor Marchut

mgr inż. Arch Kacper Groń
Opłaty
Opłata | Termin | |
Wpisowe | 350 zł | przy rejestracji |
1 rata | 5500 zł | przy zapisie |
2 raty | 2750 zł | przy zapisie i 7 dni przed rozpoczęciem II semestru |
4 raty | 1375 zł |
Edycja październikowa:
Edycja marcowa:
|
37 1240 4533 1111 0010 4184 1849
Bank Pekao S.A. Oddział w Krakowie, ul. Pijarska 1.
Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie,
31–150 Kraków, ul. Św. Filipa 17,
tytułem: opłata wpisowa / czesne – imię i nazwisko, nazwa kierunku studiów podyplomowych
Formularz kontaktowy
Najbliższa edycja kierunku: Marzec 2023
Nie czekaj, wypełnij formularz rejestracyjny i zgłoś się na studia już dziś! Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, odezwiemy się do Ciebie, aby omówić szczegóły.
