zapisz się na edycję marcową
Opis kierunku Digital Marketing
Rozpoczęcie najbliższej edycji kierunku: marzec 2024 r.
Kierunek „Digital Marketing” oparty jest o dane i analitykę internetową, która jest kluczem do lepszego wykorzystania budżetów przeznaczanych na kampanie marketingowe. Podczas studiów nauczysz się obsługi najpopularniejszych na świecie narzędzi Digital Marketingu, dowiesz się jak możesz lepiej poznać swoich klientów, ich każdy ruch na stronie oraz nauczysz się jak obserwować ich zachowania pod względem konwersji.
Kierunek Digital Marketing umożliwi Ci ocenę prowadzonych działań reklamowych. Sprawdzisz czy pieniądze, które inwestowane w szeroko rozumiany marketing przynoszą zysk. Przedmioty zbudowane na potrzeby kierunku pokażą Ci, że nie ma rzeczy niemożliwych. To dzięki narzędziom i praktyce, którą poznasz od prowadzących zweryfikujesz dogłębnie rentowność pozyskanych kanałów marketingowych. Poznasz metody analizy internautów, dokładne ich zachowania, ale też dowiesz się co zrobić aby konwertowali częściej.
Co zyskujesz?
- Możliwość zdobycia stażu w agencji PromoTraffic dla wyróżnionych osób (max. 3 osoby z grupy).
- Nauczysz się, jak zaprojektować i zrealizować skuteczną strategię obecności marki w Internecie oraz jak monitorować efekty prowadzonych działań.
- Dowiesz się, jak dobrać narzędzia do zaplanowanych celów marketingowych i zrealizować kampanie interaktywne.
- Nauczysz się obsługiwać najpopularniejsze na świecie narzędzia Digital Marketingu.
- Będziesz potrafił dokonać analizy zachowań konsumentów, dowiesz się jak monitorować każdy ruch na stronie oraz jak obserwować ich zachowania pod względem konwersji.
- Zdobędziesz przygotowanie do zdania Certyfikatów Google oraz Facebook
- Certyfikat Google Analytics z analityki internetowej
- Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej
- Certyfikat Google Ads z pomiaru skuteczności reklam
- Certyfikat z reklamy produktowej
- Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania
- Certyfikat Google Ads z reklamy wideo
- Certyfikat Google Ads z reklamy aplikacji
oraz certyfikacji na platformie Facebook:
- 100-101: Certyfikowany młodszy specjalista Facebooka ds. marketingu cyfrowego
- 200-101: Certyfikowany specjalista Facebooka ds. badań marketingowych
- 300-101: Certyfikowany specjalista Facebooka ds. strategii dotyczących materiałów reklamowych
- 400-101: Certyfikowany specjalista Facebooka ds. planowania kampanii
- 410-101: Certyfikowany specjalista Facebooka ds. zakupu mediów
Po ukończeniu studiów podyplomowych otrzymujesz:
- Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
- Dyplom ukończenia studiów podyplomowych.
- Możliwość podejścia do Certyfikacji DIMAQ* (Koszt podejścia do certyfikacji nie jest wliczony w koszt czesnego).
- Zdobycie punktów recertyfikujących DIMAQ.
Dla kogo studia Digital Marketing?
Studia digital marketing adresujemy do: właścicieli firm, właścicieli start-upów, managerów ds. marketingu, pracowników działów marketingu, strategów, pracowników agencji marketingowych / reklamowych / interaktywnych.
Kierownik merytoryczny
Krystian Kucharski
Współwłaściciel i wiceprezes zarządu w PromoTraffic, zarządza i rozwija agencję marketingową, której misją jest pomaganie ambitnym firmom w rozwoju ich biznesu online. Założyciel kilkunastu serwisów internetowych związanych z systemami affiliacyjnymi, sklepami internetowymi oraz giełdą forex. Certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics. W branży marketingu internetowego działa od 2009 roku. W tym czasie zdobył doświadczenie w zarządzaniu kampaniami za pomocą platformy Google Ads, Google Marketing Platform, Facebook Ads i Google Analytics. Specjalizuje się w budowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii PPC najbardziej popularnych płatnych platform nastawionych na konwersję lub/i budowę świadomości marki. Szkoleniowiec i prelegent podczas wydarzeń marketingowych na E-biznes Festiwal, WSEI oraz Uniwersytecie Ekonomicznym. Wszystkie działania wspiera i analizuje za pomocą narzędzi analitycznych tj. Facebook Analytics czy Google Analytics. Na co dzień związany również z branżą tradingu forex i giełdy papierów wartościowych.
Patronat Kierunku Digital Marketing
PromoTraffic to Agencja Digital Marketingu specjalizująca się w kompleksowym budowaniu silnej marki w sieci. Zespół ponad 80 doświadczonych Specjalistów dba o rozwój biznesu Partnerów prowadząc działania w każdym obszarze digital markertingu. Agencja należy do grona Google Premier Partners jest licencjonowanym Partnerem Facebooka oraz TikToka. PromoTraffic należy również do IAB Polska, a Specjaliści rozwijają swoje kompetencje zdobywając certyfikaty DIMAQ. Od ponad 11 lat działa na rynku polskim i zagranicznym, kompleksowo wspierając biznesy Klientów, w myśl zasady #growwithus. Zespół pracuje z najlepszymi, a efekty działań potwierdzają nagrody, takie jak: European Search Awards, Global Social Media Awards, SEM Krk, czy wiele więcej.
Wejdź do świata PromoTraffic i odkryj digital marketing klasy PRO
Kierunek posiada akredytację DIMAQ
Międzynarodowy certyfikat DIMAQ potwierdza rozumienie kluczowych pojęć z digital marketingu i umiejętność jego zastosowania w biznesie. Program studiów przygotowuje słuchaczy do podejścia do Certyfikacji DIMAQ. Jeśli słuchacz już posiada certyfikat, podczas studiów uzyska punkty niezbędne do jego przedłużenia.
Dlaczego warto wybrać kierunek Digital Marketing?
Program studiów
Start: marzec i październik
Liczba godzin: 178
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Dni nauki: weekendy
(sobota i niedziela)
Lista przedmiotów
- Wstęp do świata Digital Marketingu opartego o dane i główne źródła SEM / SEO / PPC / Social
- Strategia i planowanie kampanii marketingowej
- Budowanie mediaplanu i strategii w praktyce
- Marketing Data Driven: Innowacyjne narzędzia marketingowe stosowane w planowaniu, obsłudze i zarządzaniu strategią. (Majestic, SeoMoz, , Semstorm, Ahrefs, Brand24, Optmyzr, Social Insider, Supermetrics, Google Keywords Planner)
- Kreatywne formy marketingu. Reklama wideo – TikTok, YouTube
- Nowoczesny marketing
- Marketing Automation i E-mail marketing
- Wykorzystanie marketplace (Allegro, Amazon, Empik, Erli, eMAG)
- Programmatic i kampanie wizerunkowe Display
- UX i analiza ruchu w sieci
- Analityka internetowa (Google Analytics, Modelowanie atrybucji, Google Analytics Universal vs Analytucs 4)
- Content Marketing i influencerzy i TGI
- Social media oparte na danych
- Pozycjonowanie SEO
- Audyt i ćwiczenia SEO
- Kampanie kreatywne SEO – Link Building & PR
- Google Ads
- Audyt i ćwiczenia Google Ads
- Google Tag Manager praktycznie
- Facebook Ads
- Audyt i ćwiczenia Facebook Ads
- Marketing oparty na danych: Looker / Data Studio i Supermetrics. Narzędzia do raportowania
- Certyfikacja Google Analytics i Google Ads (seminarium)
Wykładowcy
Opłaty
Opłata | Termin | |
Wpisowe | 350 zł | przy rejestracji |
1 rata | 5000 zł | przy zapisie |
2 raty | 2500 zł | przy zapisie i 7 dni przed rozpoczęciem II semestru |
4 raty | 1250 zł | Edycja październikowa:
Edycja marcowa:
|
Możliwość uzyskania dofinansowania na studia podyplomowe w ramach projektu Małopolski Pociąg do Kariery – sezon I, realizowanego przez WUP w Krakowie. 13 maja rozpoczyna się rekrutacja do projektu. Sprawdź szczegóły.
37 1240 4533 1111 0010 4184 1849
Bank Pekao S.A. Oddział w Krakowie, ul. Pijarska 1.
Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie,
31–150 Kraków, ul. Św. Filipa 17,
tytułem: opłata wpisowa / czesne – imię i nazwisko, nazwa kierunku studiów podyplomowych
Formularz kontaktowy
Najbliższa edycja kierunku: Marzec 2024
Nie czekaj, wypełnij formularz rejestracyjny i zgłoś się na studia już dziś! Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, odezwiemy się do Ciebie, aby omówić szczegóły.