

FAQ, czyli odpowiadamy na Wasze pytania o pracę w chmurze
1. Czy Instytut Kształcenia Menadżerskiego pracuje ?
Tak!
Jesteśmy dostępni od wtorku do soboty w godzinach:
wtorek- piątek –> 8:30- 16:30
sobota -> 8:30-14:00
Jesteśmy dostępni od wtorku do soboty w godzinach:
wtorek- piątek –> 8:30- 16:30
sobota -> 8:30-14:00
Zapraszamy do kontaktu mailowego i telefonicznego.
Mail: studiapodyplomowe@wsei.edu.pl
Telefon: 503 055 901
Mail: studiapodyplomowe@wsei.edu.pl
Telefon: 503 055 901
2. Czy wszystkie zajęcia w ramach studiów podyplomowych odbywają się online?
Tak, prawie wszystkie. Niektóre zajęcia zostały przełożone na późniejszy termin, ale zapewniamy, że wszystkie zajęcia zaplanowane w harmonogramach zostaną przeprowadzone.
3. Czy w związku z sytuacją spowodowaną koronawirusem zostanie przesunięte zakończenie studiów?
Nie planujemy przesunięcia zakończenia studiów. Będziemy robić, co w naszej mocy, aby zajęcia w semestrze letnim zakończyć z końcem czerwca.
4. W jaki sposób mogę otrzymać fakturę, zaświadczenie za studia podyplomowe?
W sprawach wystawienia faktury, zaświadczenia lub innych dokumentów związanych ze studiami podyplomowymi prosimy o kontakt mailowy -> studiapodyplomowe@wsei.edu.com . Wszystkie dokumenty wystawiamy w wersji elektronicznej.