Zapisz się na edycję październikową
AI based marketing
Marketing i sprzedaż AI
O kierunku AI based marketing
Chcesz wiedzieć, jak sztuczna inteligencja zmienia marketing? A może już pracujesz w branży i chcesz wykorzystać AI do optymalizacji kampanii i strategii? Jeśli tak, te studia są dla Ciebie!
Podczas programu poznasz praktyczne zastosowania AI w marketingu – od analizy danych i personalizacji komunikacji po automatyzację i przewidywanie trendów. Nauczysz się, jak budować skuteczne strategie oparte na technologii, by zwiększać efektywność działań i przewagę konkurencyjną.
Forma realizacji zajęć: hybrydowa
Opłaty
Wysokość raty czesnego | |||
12 rat | Kandydat | 636 zł | 665 zł |
(12 x 636 zł) | |||
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 631 zł | |||
Absolwent | 620 zł | 665 zł | |
(12 x 620 zł) | |||
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 615 zł |
Wysokość raty czesnego | |||
10 rat | Kandydat | 756 zł | 790 zł |
(10 x 756 zł) | |||
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 750 zł | |||
Absolwent | 736 zł | 790 zł | |
(10 x 736 zł) | |||
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 730 zł |
Wysokość raty czesnego | |||
2 raty | Kandydat | 3680 zł | 3850 zł |
(2 x 3680 zł) | |||
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3650 zł | |||
Absolwent | 3580 zł | 3850 zł | |
(2 x 3580 zł) | |||
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3550 zł |
Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz
Dofinansowania i zniżki
Studia to inwestycja, która naprawdę się opłaca. Robimy wiele, żeby ułatwić start i zmniejszyć koszty. Sprawdź możliwe zniżki na studia oraz możliwości ich dofinansowania z zewnętrznych źródeł — może się okazać, że studia są bardziej dostępne, niż myślisz.

Czego nauczysz się na studiach podyplomowych AI based marketing?
- Poznasz najnowsze strategie i narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję,
- nauczysz się wyciągać kluczowe wnioski z dużych zbiorów danych, by precyzyjnie targetować kampanie,
- dowiesz się, jak generować, optymalizować i personalizować treści marketingowe przy użyciu AI,
- nauczysz się budować modele prognozujące zachowania klientów i trendy rynkowe,
- poznasz sposoby automatyzacji procesów, by zwiększyć efektywność działań,
- wykorzystasz algorytmy ML do personalizacji komunikacji i segmentacji klientów,
- opanujesz narzędzia programistyczne wspierające AI w marketingu, np. chatboty,
- zdobędziesz wiedzę niezbędną do wdrażania i zarządzania rozwiązaniami AI w marketingu.

Dla kogo studia podyplomowe?
- Dla marketerów, którzy chcą wykorzystać AI do tworzenia innowacyjnych strategii i zwiększać efektywność działań,
dla osób chcących zwiększyć wiedzę marketingową,
dla analityków, współpracujących z działami marketingu,
dla strategów i decydentów,
dla osób, które chcą zdobyć praktyczne kompetencje w zakresie narzędzi AI i automatyzacji procesów marketingowych,
dla tych, którzy chcą poszerzyć swoje możliwości zawodowe.
Program studiów

Start: październik

Liczba godzin: 160

Liczba zjazdów: 10

Liczba semestrów: 2

Dni nauki: weekendy
(sobota: 8:30-18:00 i niedziela 8:30-16:30)
Wykładowcy

Beata Mosór

Paweł Sobczyk

Aleksandra Hatala-Stypka

Grzegorz Mędrek

Bartosz Ziółko

Mariusz Smenżyk

Olga Podziemska
