zapisz się na edycję marcową
Opis kierunku Digital Marketing
Kierunek „Digital Marketing” oparty jest o dane i analitykę internetową, która jest kluczem do lepszego wykorzystania budżetów przeznaczanych na kampanie marketingowe. Podczas studiów nauczysz się obsługi najpopularniejszych na świecie narzędzi Digital Marketingu, dowiesz się jak możesz lepiej poznać swoich klientów, ich każdy ruch na stronie oraz nauczysz się jak obserwować ich zachowania pod względem konwersji.
Kierunek Digital Marketing umożliwi Ci ocenę prowadzonych działań reklamowych. Sprawdzisz czy pieniądze, które inwestowane w szeroko rozumiany marketing przynoszą zysk. Przedmioty zbudowane na potrzeby kierunku pokażą Ci, że nie ma rzeczy niemożliwych. To dzięki narzędziom i praktyce, którą poznasz od prowadzących zweryfikujesz dogłębnie rentowność pozyskanych kanałów marketingowych. Poznasz metody analizy internautów, dokładne ich zachowania, ale też dowiesz się co zrobić aby konwertowali częściej.
Co zyskujesz?
- Gwarancja zatrudnienia w agencji PromoTraffic dla absolwentów, którzy ukończą studia z oceną bardzo dobrą.
- Nauczysz się, jak zaprojektować i zrealizować skuteczną strategię obecności marki w Internecie oraz jak monitorować efekty prowadzonych działań.
- Dowiesz się, jak dobrać narzędzia do zaplanowanych celów marketingowych i zrealizować kampanie interaktywne.
- Nauczysz się obsługiwać najpopularniejsze na świecie narzędzia Digital Marketingu.
- Będziesz potrafił dokonać analizy zachowań konsumentów, dowiesz się jak monitorować każdy ruch na stronie oraz jak obserwować ich zachowania pod względem konwersji.
- Zdobędziesz przygotowanie do zdania Certyfikatów Google oraz Facebook
- Certyfikat Google Analytics z analityki internetowej
- Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej
- Certyfikat Google Ads z pomiaru skuteczności reklam
- Certyfikat z reklamy produktowej
- Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania
- Certyfikat Google Ads z reklamy wideo
- Certyfikat Google Ads z reklamy aplikacji
oraz certyfikacji na platformie Facebook:
- 100-101: Certyfikowany młodszy specjalista Facebooka ds. marketingu cyfrowego
- 200-101: Certyfikowany specjalista Facebooka ds. badań marketingowych
- 300-101: Certyfikowany specjalista Facebooka ds. strategii dotyczących materiałów reklamowych
- 400-101: Certyfikowany specjalista Facebooka ds. planowania kampanii
- 410-101: Certyfikowany specjalista Facebooka ds. zakupu mediów

Dla kogo studia Digital Marketing?
Studia digital marketing adresujemy do: właścicieli firm, właścicieli start-upów, managerów ds. marketingu, pracowników działów marketingu, strategów, pracowników agencji marketingowych / reklamowych / interaktywnych.
Kierownik merytoryczny

Krystian Kucharski
Współwłaściciel i wiceprezes zarządu w PromoTraffic, zarządza i rozwija agencję marketingową, której misją jest pomaganie ambitnym firmom w rozwoju ich biznesu online. Założyciel kilkunastu serwisów internetowych związanych z systemami affiliacyjnymi, sklepami internetowymi oraz giełdą forex. Certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics. W branży marketingu internetowego działa od 2009 roku. W tym czasie zdobył doświadczenie w zarządzaniu kampaniami za pomocą platformy Google Ads, Google Marketing Platform, Facebook Ads i Google Analytics. Specjalizuje się w budowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii PPC najbardziej popularnych płatnych platform nastawionych na konwersję lub/i budowę świadomości marki. Szkoleniowiec i prelegent podczas wydarzeń marketingowych na E-biznes Festiwal, WSEI oraz Uniwersytecie Ekonomicznym. Wszystkie działania wspiera i analizuje za pomocą narzędzi analitycznych tj. Facebook Analytics czy Google Analytics. Na co dzień związany również z branżą tradingu forex i giełdy papierów wartościowych.
Patronat Kierunku Digital Marketing
Kierunek tworzony jest przy współpracy z agencją marketingową PromoTraffic, która specjalizuje się w projektowaniu i realizacji strategii e-commerce, biorąc odpowiedzialność za zwiększenie sprzedaży czy ekspansję na rynki zagraniczne. Wyróżnia się światowej klasy narzędziami, działającymi w oparciu o machine learning oraz unikalnym know how. Efekty ekspertów PromoTraffic znajdowały uznanie podczas European Search Awards, Google Premier Partner Awards, Ekomersów czy semKRK. O jakości prowadzonych przez PromoTraffic kampanii świadczy fakt, że należą do Partnerów Google Premium, jednocześnie należąc do 2% najlepszych agencji Google na świecie. Celem PromoTraffic jest rozwijanie biznesu klientów poprzez planowanie i realizowanie strategii opartych o podejście data-driven i wewnętrzną metodologię GrowWithsUs.
Kierunek posiada akredytację DIMAQ
Międzynarodowy certyfikat DIMAQ potwierdza rozumienie kluczowych pojęć z digital marketingu i umiejętność jego zastosowania w biznesie. Program studiów przygotowuje słuchaczy do podejścia do Certyfikacji DIMAQ. Jeśli słuchacz już posiada certyfikat, podczas studiów uzyska punkty niezbędne do jego przedłużenia.
Dlaczego warto wybrać kierunek Digital Marketing?
Program studiów

Start: marzec i październik

Liczba godzin: 178

Liczba zjazdów: 10

Liczba semestrów: 2

Dni nauki: weekendy
(sobota i niedziela)
Wykładowcy

Krystian Kucharski

Karol Wójcik

Michał Smajek

Gabriela Róg

Patrycja Górecka-Butora

Mgr Tomasz Trzósło

Wojciech Szymański

Sylwia Walkowicz

Tomasz Kwiatkowski

Krzysztof Marzec

Kamil Sroka

Anna Wielgus Miller

Sebastian Budacz

Weronika Bazarnik
Opłaty
Opłata | Termin | |
Wpisowe | 350 zł | przy rejestracji |
1 rata | 5000 zł | przy zapisie |
2 raty | 2500 zł | przy zapisie i 7 dni przed rozpoczęciem II semestru |
4 raty | 1250 zł | Edycja październikowa:
Edycja marcowa:
|
37 1240 4533 1111 0010 4184 1849
Bank Pekao S.A. Oddział w Krakowie, ul. Pijarska 1.
Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie,
31–150 Kraków, ul. Św. Filipa 17,
tytułem: opłata wpisowa / czesne – imię i nazwisko, nazwa kierunku studiów podyplomowych
Formularz kontaktowy
Najbliższa edycja kierunku: Marzec 2023
Nie czekaj, wypełnij formularz rejestracyjny i zgłoś się na studia już dziś! Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, odezwiemy się do Ciebie, aby omówić szczegóły.
