Zapisz się na edycję październikową
Marketing in tech
Marketing i sprzedaż
O kierunku marketing in tech
Chcesz skutecznie budować marki w dynamicznym świecie nowych technologii? Czy chcesz się dowiedzieć, jak wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingowe, by wyróżnić się na rynku?
Studia podyplomowe z marketingu w technologii to propozycja dla Ciebie, jeśli chcesz rozwijać się w obszarze nowoczesnego marketingu i nauczyć się, jak sprawnie reagować na zmieniające się trendy w branży technologicznej. Program łączy teorię z praktyką, dzięki czemu zdobędziesz konkretne umiejętności w zakresie strategii marketingowych, analityki oraz budowania wizerunku marki w świecie cyfrowym.
Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym w sposób hybrydowy.
Czego nauczysz się studiach marketing in tech?
- Zdobędziesz zaawansowaną wiedzę i praktyczne umiejętności w marketingu cyfrowym i technologicznym,
- zwiększysz swoją konkurencyjność na rynku pracy dzięki unikatowym kompetencjom cenionym w sektorze IT,
- poszerzysz wiedzę o nowoczesnych trendach i lepiej zrozumiesz dynamiczne zmiany w marketingu,
- otworzysz przed sobą nowe możliwości zawodowe i szanse na awans w firmach technologicznych,
- rozwiniesz umiejętności analityczne i strategiczne, niezbędne do tworzenia skutecznych strategii marketingowych,
- zbudujesz wartościową sieć kontaktów i zwiększysz szanse na zatrudnienie w branży,
- lepiej zrozumiesz potrzeby klientów i nauczysz się skutecznie na nie odpowiadać,
- zdobędziesz umiejętność wdrażania innowacyjnych rozwiązań w marketingu technologicznym.

Dla kogo studia z marketing in tech?
- Dla pracujących w branży IT i pokrewnych, którzy chcą rozwijać się w marketingu cyfrowym,
- dla osób zainteresowanych nowymi technologiami i trendami w marketingu,
- dla tych, którzy chcą doskonalić umiejętności analityczne i strategiczne,
- dla osób z doświadczeniem w marketingu lub biznesie, chcących poszerzyć wiedzę,
- dla osób, które chcą zdobywać doświadczenie poprzez realizację projektów i warsztaty.
Kierownik merytoryczny
Beata Mosór
Absolwentka Zarządzania wiedzą i innowacjami na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Prowadziła gościnne wykłady na m.in. francuskiej EDHEC Business School, WSB Merito Gdańsk, czy Wyższej Szkole Europejskiej (International Seminar i International Seminar MBA dla studentów niemieckich uczelni). Współautorka książki The LiGHT Book (obok autorów takich jak m.in. Cialdini, Zimbardo). Ma ponad 18 lat doświadczenia w produktach i usługach technologicznych w obszarach strategia i leadership. W tym czasie budowała marketing w nazwa.pl (od 100k do 1 mln klientów), stworzyła leanową agencję strategiczną Project: People (ponad 180 klientów z 18 krajów w 5 lat) i współpracowała z globalnymi markami (np. Sabre, Google). Jako wspówłaściciel i/lub osoba zarządzająca była obecna również w Project: People, Project: Values, Reversum.io, spółdzielniach Hermes & Partner. Aktualnie buduje CIRCmodel.com (AI based Circular Operating Model).
Program studiów

Start: październik

Liczba godzin: 160

Liczba zjazdów: 10

Liczba semestrów: 2

Dni nauki: weekendy
(sobota: 8:30-18:00 i niedziela 8:30-16:30)
Masz pytania? Skontaktuj się:
