Social Media Manager
Opis kierunku
Media społecznościowe stworzyły nową ekonomię, a także bardzo pożądany dzisiaj na rynku pracy, ze względu na dynamiczny rozwój mediów społecznościowych oraz ich wszechstronne wykorzystanie w rozwoju biznesu, zawód Social Media Managera.
Social Media Manager może wspierać sprzedaż w firmie generując leady, wspomagać dział rekrutacji poprzez budowanie marki pracodawcy, budować rozpoznawalność firmy, markę osobistą, obsługiwać klientów poprzez budowanie relacji i lojalizację, a także reagować na kryzysy.
Właśnie dlatego zawód Social Media Managera wymaga przygotowania do holistycznego tworzenia przekazu i budowania społeczności, a zdobycie tych kompetencji to edukacja na wielu obszarach marketingu 3.0.
Największym fenomenem Facebooka jest to, że wszyscy jako Social Media Managerowie będą mogli odpowiedzieć na każdy brief klienta lub firmy, w której pracują. Kim jest Social Media Manager? Dlaczego to zawód przyszłości? Jak pozyskiwać klientów w social media? Jak tworzyć dla nich oferty? Jak duży jest rynek i z jakich specjalizacji się składa? Tego wszystkiego dowiecie i nauczycie się na tych studiach!
Co zyskujesz?
- Nauczysz się tworzyć praktyczne rozwiązania dla Twojej firmy skonsultowane z praktykami.
- Dowiesz się, jak tworzyć strategię social media dla Twojej firmy.
- Nauczysz się planować i przeprowadzać kampanię reklamową w social mediach.
- Przygotowanie wartościowych treści do social mediów będzie łatwe i przyjemne.
- Nauczysz się tworzyć content efemeryczny, stosować przepisy RODO, nagrywać video, które będzie pasować do wszystkich kanałów w social mediach, wykorzystywać Linkedin w sprzedaży, rekrutacji i marketingu, tworzyć dla klientów: oferty, briefy, prezentacje, raporty.
- Przygotujesz strategię budowy relacji z influencerami.

Dla kogo?
Studia adresujemy do marketerów, pracowników wewnętrznych działów marketingu firm, pracowników agencji marketingowych, przedsiębiorców, freelancerów i influencerów.
Kierownik merytoryczny

Rahim Blak
CEO click community – agencji social media zatrudniającej ponad 80 social media specjalistów oraz CMO i współzałożyciel systemu edrone – pierwszego eCRM dla e-commerce. Koncentruje się na marketingu społecznościowym z naciskiem na social employer branding i social CRM. Zajmuje się także tworzeniem startupów w modelu SAAS. Prelegent i szkoleniowiec, zdobywa najwyższe miejsca w rankingach konferencji i warsztatów. Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, prowadzi zajęcia z marketingu na MBA w Łodzi, z social media na AGH w Krakowie, ze sprzedaży na WSEI w Krakowie i Social Employer Brandingu na Akademii Leona Koźmińskiego. Ekstrawertyczny przedsiębiorca i aktywny Networker. Wyemitował Personalny Token RahimCoin. Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich filmach i wykładach z serii #ZrozumiećBiznes. Wierzy, że tworzenie Startupów jest sztuką.
Program studiów

Start: marzec i październik

Liczba godzin: 176

Liczba zjazdów: 10

Liczba semestrów: 2

Dni nauki: weekendy
(sobota: 8:30-18:30 i niedziela 8:30-15:20)
Wykładowcy

Rahim Blak

Mateusz Czech

Sylwia Dąbrowska

Anna Socha

Monika Czaplicka

Piotr Król

Magdalena Daniłoś

Tomasz Palak

Joanna Ceplin

Paweł Bronikowski

Daniel Kędzierski

Daniel Bossy

Mariusz Łodyga

Krystian Kucharski

Patrycja Górecka-Butora
Opłaty
Opłata | Termin | |
Wpisowe | 350 zł | przy rejestracji |
1 rata | 4500 zł | przed rozpoczęciem studiów |
2 raty | 2250 zł | 7 dni przed rozpoczęciem semestru |
4 raty | 1125 zł | Edycja październikowa:
Edycja marcowa:
|
37 1240 4533 1111 0010 4184 1849
Bank Pekao S.A. Oddział w Krakowie, ul. Pijarska 1.
Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie,
31–150 Kraków, ul. Św. Filipa 17,
tytułem: opłata wpisowa / czesne – imię i nazwisko, nazwa kierunku studiów podyplomowych
Formularz kontaktowy
Nie czekaj, wypełnij formularz rejestracyjny i zgłoś się na studia już dziś! Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, odezwiemy się do Ciebie, aby omówić szczegóły.

Karolina Worytkiewicz-Raś
+48 503 055 901
